
Stilul atemporal, autenticitatea și libertatea de exprimare sunt valorile esențiale ale Ray-Ban, lider în generația de ochelari de soare și de prescripție medicală. De la introducerea modelului iconic Aviator creat pentru aviatorii armatei Statelor Unite, Ray-Ban a fost în fruntea schimbărilor culturale, devenind un simbol al exprimării de sine, purtat de vedete și personalități publice din întreaga lume. Brandul lifestyle a aderat la Grupul Luxottica în 1999, după care Ray-Ban și-a accelerat creșterea și și-a redefinit distribuția. La 31 decembrie 2018, Luxottica opera 213 de locații, în principal în China.
Căi unice, emoții universale: campania Ray-Ban #ProudToBelong scoate în evidență momentele umane care ne leagă și ne permit să ne găsim sentimentul de apartenență.
RAY- BAN: YOU’RE ON

Sărbătorind lumina, chiar și în cele mai întunecate momente. Acesta este spiritul ultimei campanii „You’re On” a lui Ray-Ban, care lansează o nouă platformă dedicată dorinței de spontaneitate și autenticitate. Din 1937, Ray-Ban a întotdeauna împuternicit viitorii creatori și creatori de cultură