RAY-BAN

Stilul atemporal, autenticitatea și libertatea de exprimare sunt valorile esențiale ale Ray-Ban, lider în generația de ochelari de soare și de prescripție medicală. De la introducerea modelului iconic Aviator creat pentru aviatorii armatei Statelor Unite, Ray-Ban a fost în fruntea schimbărilor culturale, devenind un simbol al exprimării de sine, purtat de vedete și personalități publice din întreaga lume. Brandul lifestyle a aderat la Grupul Luxottica în 1999, după care Ray-Ban și-a accelerat creșterea și și-a redefinit distribuția. La 31 decembrie 2018, Luxottica opera 213 de locații, în principal în China.

RAY- BAN: YOU’RE ON

Sărbătorind lumina, chiar și în cele mai întunecate momente. Acesta este spiritul ultimei campanii „You’re On” a lui Ray-Ban, care lansează o nouă platformă dedicată dorinței de spontaneitate și autenticitate.

Este timpul să fii fidel cu tine însuți și să te bucuri de moment în instantanee de bucurie autentică, dezinhibată. Trăiește ca cea mai autentică versiune a ta cu momente spontane de comportament autentic, indiferent cine privește.

Mesajul „Ești activat”, care apare pentru prima dată, este centrat pe doi jucători care joacă pinball într-un joc animat și uluitor jucat până la ultima minge. Flipperul reprezintă un simbol al bucuriei spontane și autentice, întotdeauna alimentat de o pereche de Ray-Bans, care este sufletul „You’re On”. Campania însoțește lansarea colecției dedicate celor mai iconice cadre ale mărcii, reinterpretări ale unui spirit atemporal începând de la legendarul Wayfarer din anii ’50 până la design-urile octogonale ale modelelor anilor ’60 și ’70 și stilul vintage care caracterizează anii ’90. modele. Toate ochelarii pot fi personalizați, permițând tuturor să își exprime pe deplin stilul și personalitatea individuală.

Campania „Ești pe” trăiește pe platforme cheie de social media și instrumentele lor sociale captivante pentru a o face mai captivantă pentru consumatori. În acest sens, Ray-Ban este primul brand din Europa care a lansat o colaborare cu TikTok, folosind noul lor „Efect de joc de marcă”. Această nouă caracteristică, folosind realitatea augmentată, citește mișcările sprâncenelor pentru a muta pârghiile mașinii de pinball, care răspund impulsurilor cu efecte vizuale și sonore speciale. O experiență unică care utilizează inovativ canalele de social media și aduce lumea Ray-Ban unui public mai larg.

RAY-BAN: TIMPUL SA… TE EXPRIMEZI

Din 1937, Ray-Ban a întotdeauna împuternicit viitorii creatori și creatori de cultură. Astăzi Cu lumea forțată să se oprească, timpul a devenit un aliat puternic, oferind tuturor șansa de a-și exprima personalitatea la ceea ce iubesc cel mai mult.

Cu cea mai recentă campanie, #TimeTo, Ray-Ban părăsește scena personalităților eclectice ale artiștilor, care sunt capabili să se exprime împărtășind mesajul și viziunea lor personală asupra lumii. Campania este un manifest care invită pe fiecare să-și ia timpul înapoi și să facă ceea ce vrea. Acesta este motivul pentru care Ray-Ban a apelat la toate tipurile de creativi pentru a-și spune și împărtăși arta, chiar și printr-o pereche de ochelari. Această oportunitate unică oferă un timp redescoperit de auto-exprimare: o oportunitate unică de a face timpul redescoperit o posibilitate de auto-exprimare

În ultima lună, canalele sociale Ray-Ban au devenit o placă de sondare pentru tinerii artiști care au reinterpretat în mod liber icoanele mărcii, fiecare folosind propriul cod vizual stilistic, inclusiv tehnici de colaj, fotografie și ilustrație, cineva reinterpretând modelele iconice, precum Aviatori, Clubmasters sau Wayfarers, de asemenea, disponibili pentru a fi personalizați pe ray-ban.com, altcineva își exprimă personalitatea purtând modele clare sau de soare cu forma care reprezintă cel mai bine sinele lor adevărat.

Un exemplu este o serie de artă pop creată de tânărul artist, Tadej, care a pictat portrete colorate în nuanțe luminoase transformând Wayfarer într-o piesă de artă sau colajele de vis create de artista vizuală Alice Isaac.

Inspirați de un manifest artistic lansat de marcă, muzicieni, designeri și creativi de toate tipurile își croiesc spațiul, fără reguli și își împărtășesc procesul creativ pe pagina de Instagram a lui Ray-Ban, unde toată lumea este invitată să-și găsească vocea și adevăratul lor sine. .

RAY-BAN X SALVEAZĂ COPII

Cu ocazia aniversării a 100 de ani, Salvați Copiii își unește forțele cu Ray-Ban pentru a oferi tuturor oportunitatea de a contribui la ceva grozav: sprijinirea educației copiilor și tinerilor aflați în dificultate, oferindu-le posibilitatea de a-și termina studiile și de a-și îmbunătăți viitor.

De fapt, o ediție limitată a celebrului model Wayfarer este disponibilă pe site-ul Ray-Ban.com în versiuni pentru adulți și juniori. Toate veniturile, cu excepția costurilor de producție, vor finanța programul educațional al Salvați Copiii.

Milioane de copii sunt lipsiți de învățare, deoarece sunt implicați în situații de urgență, se confruntă cu sărăcie extremă sau sunt discriminați în funcție de sex, dizabilitate sau etnie. Salvați copiii lucrează pentru a asigura fiecăruia dintre ei o educație de calitate care să le permită să dobândească abilitățile și cunoștințele de care au nevoie. Prin școală ajungeți să cunoașteți lumea și să vă găsiți propria identitate. A avea ocazia de a frecventa școala în mod regulat nu înseamnă doar să obțineți o educație, ci și să luați legătura cu ceilalți, să învățați de la ei și să faceți parte dintr-o comunitate.

Toate valorile pe care Ray-Ban le promovează și le împărtășește. Sprijinirea programului educațional Save the Children înseamnă, pentru marcă, a ajuta copiii să-și atingă potențialul maxim și să le permită consumatorilor să facă o alegere care să-i definească și nu doar prin stil.

Doar o icoană precum Wayfarer ar putea juca un rol atât de important. Această versiune specială cu lentile cu oglindă gri și o ramă neagră va fi înfrumusețată cu gravură STC pe tâmplele interne și ambalaj special: cutia în care este depozitată carcasa va avea câteva desene realizate de copii din organizația non-profit.

VACANȚĂ RAY-BAN: #OURTRADITION

Cele mai bune amintiri sunt cele care apar din momente neașteptate și uneori acestea sunt cele care dau viață noilor tradiții. Poate că este un eveniment neașteptat sau ceva care pur și simplu se întâmplă și rămâne în inima ta an de an. Acestea sunt momentele pe care Ray-Ban vrea să le sărbătorească prin hashtagul #tradition.

Campania de Crăciun a mărcii descrie perfect acest lucru, povestind două povești care se împletesc datorită întâmplării. Deșert nord-american, benzinărie. O fată așteaptă afară într-un decapotabil roșu. I se alătură tovarășul ei, care aduce cu el un ren gigant gonflabil, un simbol clasic de Crăciun care, într-un astfel de cadru, devine perturbator. Cei doi întâlnesc o familie, părinți cu doi copii, s-au îndreptat spre nord pentru sărbători într-un RV și echipați cu toate clopotele și fluierele pentru decor, ornamente și lumini. Dintr-o dată, unele probleme ale motorului întrerup călătoria și par să distrugă planurile. Renunțați la Crăciun sau renunțați la neașteptat și decorați cactușii ca pomi de Crăciun și inventați un nou mod de a sărbători? Aici stă inima mesajului lui Ray-Ban, pentru a crea noi tradiții și a sărbători cea mai clasică dintre sărbători într-un mod neobișnuit.

Cele trei modele Ray-Ban purtate de protagoniști sunt la fel de autentice și unice ca și campania în sine: Olympian I Deluxe întruchipează stilul original al mărcii, pur și inconfundabil. Cu linii dinamice și învăluitoare, jante lungi curbate și un profil atemporal, modelul este un clasic atemporal. Modelul de ochelari RB2219 este în schimb inspirat de un model emblematic al liniei olimpice, o adevărată icoană din 1968, datorită jantelor lungi și rafinate și tâmplelor metalice, pentru un stil de performanță. În cele din urmă, cadrul pătrat al modelului RB1973 reprezintă un alt element atemporal, cu lentile pătrate în formă de I supradimensionate care se remarcă în orice situație.

Și pentru a continua sărbătorirea peste tot și în plin stil Ray-Ban, marca a proiectat filtre Instagram pentru reni pentru ocazia de a personaliza selfie-urile.

MĂNDRĂ DE A APARTINE, ÎN 2019 RAY-BAN CELEBREAZĂ EMOȚII

Căi unice, emoții universale: campania Ray-Ban #ProudToBelong scoate în evidență momentele umane care ne leagă și ne permit să ne găsim sentimentul de apartenență.

Ray-Ban celebrează importanța călătoriei. Indiferent unde vă îndreptați, un lucru este sigur – momentele vieții ne-au stabilit calea. Este vorba de a ne arunca cu capul mai întâi în fiecare parte a călătoriei – atunci ne găsim calea către apartenență și unde putem fi noi înșine.

Cu #ProudToBelong brandul relansează propria platformă de comunicare și inaugurează o poveste care va continua pe tot parcursul anului 2019. Este o modalitate de a consolida legătura emoțională cu consumatorii care, în întreaga lume, aleg produsele Ray-Ban pentru a-și exprima unicitatea și simțul apartenență.

În centrul campaniei sunt povești despre oameni înconjurați de diferite tipuri de situații: de la o cursă de moped care se dezlănțuie, până la prinderea pierdută în gândurile tale, până la o noapte pasională pe ringul de dans. Acestea sunt povești ale eroilor de zi cu zi care nu se tem de propriile emoții și aleg să-și dezlănțuie umanitatea. Campania se concentrează pe trei sentimente cheie care dau viață esenței produselor noastre: vulnerabilitate și empatie, pasiune și bucurie și încredere și mândrie.

Unele dintre modelele iconice ale colecției Ray-Ban întruchipează sentimentele trăite de protagoniștii campaniei. „Proud to Belong” marchează întoarcerea unui look din anii ’70 din familia I-Shape, cu Piața Ray-Ban, construită simplu din metal cu noi lentile Evolve. Modelul Wings II se referă la încredere și mândrie, în timp ce Original Wayfarer este un simbol al pasiunii, autenticității și stilului iconic adevărat.

Noua campanie marchează, de asemenea, 20 de ani de la achiziționarea mărcii de către Luxottica Group, care a făcut din Ray-Ban un brand de vârf, și-a redobândit statutul de icoană culturală și simbol al autenticității și stilului personal și a accelerat creșterea sa printr-o serie de inițiative strategice. Printre cele mai recente inițiative s-a numărat debutul lentilelor de prescripție Ray-Ban și lansarea unui concept inovator de vânzare cu amănuntul. Odată cu deschiderea a peste 200 de magazine cu un singur brand din întreaga lume, consumatorii pot descoperi marca și produsele sale în cel mai unic și experiențial mod.

RAY-BAN AVIATOR LA MOMA

Articole: Moda este modernă?, O expoziție la Muzeul de Artă Modernă, va explora prezentul, trecutul și, uneori, viitorul – a 111 articole de îmbrăcăminte și accesorii care au avut un impact puternic asupra lumii în secolele XX și XXI —Și continuați să dețineți moneda astăzi. Expoziția se va desfășura în perioada 1 octombrie – 28 ianuarie.

Pentru prima dată în 70 de ani, MoMA dedică o expoziție legată de lumea modei. Piesele expuse variază de la rochia Mică Neagră modernă la vechiul sari, kippah și keffiyeh; de la Levi’s 501s până la ochelarii iconici aviator proiectați în 1937.

Articolele vor invita, de asemenea, unii designeri, ingineri și producători să răspundă la unele dintre aceste articole indispensabile cu materiale, abordări și tehnici de pionierat – extinzând această conversație în viitorul apropiat și îndepărtat și conectând istoria acestor articole de îmbrăcăminte cu recombinarea lor actuală și utilizare. Condusă în primul rând de obiecte, nu de designeri, expoziția ia în considerare numeroasele relații dintre modă și funcționalitate, cultură, estetică, politică, muncă, identitate, economie și tehnologie.

Luxottica este mândră să vadă unul dintre brandurile sale iconice alături de unele dintre cele mai cunoscute și transformatoare articole din lumea modei ca parte a acestei expoziții.

Sărbătoriți influența durabilă a modei asupra trecutului, prezentului și viitorului nostru alături de noi în această toamnă la MoMA.

LUXOTTICA ȘI RAY-BAN: REVOLUȚIA OCHELARILOR GRAPHENE

Grafenul are un potențial enorm de aplicare în numeroase sectoare ale industriei datorită proprietăților sale superioare în comparație cu orice altă substanță cunoscută. În 2017, acest material versatil și surprinzător debutează în ochelari datorită Luxottica și Ray-Ban, confirmând spiritul inovator de pionierat al Grupului.

Grafenul are o poveste fascinantă. În 2004, doi oameni de știință de la Universitatea din Manchester, folosind o bandă lipicioasă simplă, au reușit să izoleze unul dintre miliardele de foi de carbon suprapuse care alcătuiesc grafit, cunoscut în mod obișnuit ca plumb cu creion.

Aveau „sintetizat” grafen, cel mai ușor și mai fin material dintre toate cele existente, dar și cel mai rezistent și flexibil. Este eficient la conducerea căldurii și a electricității, rezistent la temperatură, limpede și în același timp atât de dens încât nici heliul, cel mai mic gaz atomic, nu poate trece prin el.

Proprietățile sale s-au dovedit a fi superioare oricărei alte substanțe cunoscute. Pentru această descoperire revoluționară, cei doi oameni de știință au câștigat Premiul Nobel pentru fizică în 2010.

GRAPHENE DEBUTE ÎN OCULARE

Grafenul a găsit aplicații în diverse sectoare inovatoare din punct de vedere tehnologic – electronică, energie, automobile, sport – dar cercetările conexe continuă neobosit. Aplicații noi sunt descoperite practic în fiecare zi, extinzând spectrul posibilităților. În 2017, materialul debutează în ochelari datorită Luxottica și Ray-Ban, confirmând spiritul inovator de pionierat al Grupului.

„Pentru noi, managerii de proiect din echipa de cercetare și dezvoltare, cele mai dificile provocări sunt cele care ne solicită să transformăm studiile teoretice și noile descoperiri științifice într-o pereche reală de ochelari. Acest obiect aparent atât de simplu și familiar, întruchipează inovații și tehnologii avansate ”, a spus Andrea Lazzari, Manager de proiect – Materiale injectate, R&D Agordo.

Ray-Ban a fost întotdeauna la vârful experimentării în materiale hi-tech noi și performante. Alchimia perfectă a esteticii atemporale a mărcii și a celei mai noi tehnologii este evidentă în fiecare nouă colecție, care garantează niveluri maxime de stil și confort. După Liteforce din industria aerospațială și aliajele speciale de titan, acum vedem sosirea noilor colecții exclusive de ochelari de prescripție Light-Ray în grafen, un adevărat laureat al Premiului Nobel !!

În timpul procesului de creație a acestei colecții, fiecare detaliu – de la proiectare până la tehnicile de producție – a fost studiat pentru a utiliza cât mai bine caracteristicile incredibile ale grafenului. Matrițele, de exemplu, au fost proiectate cu o atenție deosebită pentru a facilita distribuția egală a materialului, un amestec special de rășini și grafen, pe toată fața cadrului.

Noua colecție are o estetică subevaluată și elegantă. Modelele sunt funcționale, ultra-ușoare, dar rezistente: confortul maxim studiat se potrivește perfect cu calitatea ridicată a designului și a materialelor. Culorile sunt întunecate, iluminate de nuanțe metalice care evidențiază prezența grafenului: negru, tun, gri, albastru, maro și violet.

Viitorul grafenului încă așteaptă să fie scris. Este, fără îndoială, un material în tendință, despre care se știu multe, dar mai rămân multe de descoperit. Luxottica studiază fără încetare noi oportunități de aplicare pentru grafen în produsele sale, în colaborare cu centre de cercetare, universități și un furnizor specializat din Europa care lucrează cu un proces eco-durabil.

O ICONĂ REINVENTATĂ: NOUL LEMN CLUBMASTER

Alura îndrăzneață și iconică a Clubmaster – un model legendar Ray-Ban care este încă unul dintre bestseller-uri – a primit noi „vibrații” naturale cu un cadru din lemn natural și cauciuc moale.

Nimic nu este de neatins. Pentru Ray-Ban, un brand care a fost întotdeauna sinonim cu inovație, experimentare și aventură, chiar și designul distinctiv al modelelor iconice iubite de generație după generație de fani poate fi revizuit, actualizat și îmbogățit, datorită tehnologiei, materialelor și noului design idei sau flash-uri moderne.

În acest spirit, Clubmaster – modelul cu „linia sprâncenelor” accentuată și una dintre legendele mărcii – a fost actualizat pentru a-i conferi o aromă modernă prin crearea unui cadru din lemn, un material care nu a fost folosit niciodată pentru ochelari. .

Nu a fost ușor să îndoiți un element natural precum lemnul pentru a satisface flexibilitatea, durabilitatea și confortul cerute pentru ochelarii premium. După ani de experimente a devenit posibilă combinarea lemnului măcinat manual cu cauciuc moale modern pentru a oferi unui design iconic o potrivire total confortabilă și vibrații proaspete.

Și sufletul său rock a căpătat tonuri mai spontane și contemporane, o nouă senzație de touch-to-touch și finisaje luxoase pentru bărbați și femei cu percepții moderne și durabile.

Pentru noul model de soare RB 3016 M, nucul, cireșul și arțarul au fost combinate cu lentile de culoare închisă, inspirate retro, iar tâmplele au fost proporționate pentru un apel modern. Dar atingerea rafinată a podului tradițional gravat manual și a niturilor clasice a fost păstrată pentru a perpetua plăcerea de a purta o icoană.

Există, de asemenea, o versiune optică, RX 5154 M, cu tampoane nasale din silicon hipoalergenice pentru un echilibru și un confort optim.

Ambalajele dedicate au fost proiectate pentru toate modelele.

RAY-BAN MATERIALE NOI # 2

După piele, catifea și denim, acum a venit rândul oțelului și titanului. Colecția Ray-Ban New Materials arată partea cea mai creativă a acestor două materiale incredibil de puternice în modele incomparabil ușoare.

Oțel și titan. În ceea ce privește substanța, cele două materiale utilizate de Ray-Ban pentru aceste modele mitice și iconice nu au concurenți. Oțelul și titanul sunt sinonime cu rezistență, rezistență, perfecțiune și fiabilitate. Dar pot fi și ele atractive? Pot inspira creativitate și pot furniza materialul pentru operele de artă?

Da, ei pot. Acest lucru a fost arătat la evenimentul Ray-Ban District 1937 din New York, unde aceste materiale au dezvăluit o latură surprinzător de emoțională. Să vedem cum.

Oţel
Mașinile și zgârie-nori nu ar putea exista fără o inimă de oțel. Este coloana vertebrală puternică și de înaltă tehnologie a modernității. Apelant? La suprafață, aceasta nu pare a fi calitatea primară a oțelului. Cu toate acestea, artista americană, Ann Lilly, a găsit o modalitate de a exprima această latură prin sculpturile sale cinetice din oțel inoxidabil care au nevoie de atingerea umană pentru a se „mișca”, creând o comunicare hipnotică între obiect și subiect. Lucrările ei prind viață doar prin intervenția activă a observatorului, devenind o extensie a acestuia. Capodopere inginerești care creează un contact uman neașteptat. Un exemplu? Sculptura care odată animată manual, inițiază un mecanism prin care cele mai fine margini de oțel mângâie încheietura privitorului.

Oțel – RB3513
Aviator Metal Generation 2.0 este fabricat din oțel tăiat cu laser. Ușor și agil, tăierea cu laser îmbunătățește fiecare detaliu, iar cadrul captează ochiul și devine o parte integrantă a feței purtătorului.

Titan
Titanul este un paradox: atât de ușor și totuși atât de puternic. Aceste calități unice l-au făcut metalul preferat pentru industria aeronautică. Aplicațiile sale sunt multe, de la domeniul medical (este biocompatibil) la industrie și obiecte de zi cu zi. Pat Daugherty, un designer din New York, creează bijuterii și accesorii cu metale deosebit de reactive, cum ar fi titanul. Experimentează culorile, texturile și filmul chimic pentru a conferi caracterului pictural bijuteriilor sale.

Titan – RX8721
Cu acest model de viziune, Ray-Ban răstoarnă toate regulile tehnologice pentru a crea cei mai ușori ochelari din colecția Materiale. Titanul este un material extrem de pur, fără nichel, hipoalergenic și, de asemenea, ultra-ușor. Producția de precizie a aliajului de titan este combinată cu balama Light Ray, astfel încât ansamblul cadrului nu necesită șuruburi și suduri, rezultând un design liniar și modern care este unul dintre cele mai confortabile, durabile și ușoare din gama Ray-Ban .

Te așteptăm în opticile OPTICON pentru a

descoperii ultima colecție de la RAY-BAN EYEWEAR!

PROGRAMEAZĂ-TE ONLINE